fbpx

DEVOS 11

Evenimentul Premium de Business Networking

Transformă provocările afacerilor în familie într-o mină de aur!

Ești antreprenor și simți că ai familia la birou sau biroul în familie? Atunci știi că lucrurile pot deveni… complicate.

A conduce o afacere de familie poate fi ca un roller-coaster emoțional. Pe de o parte, ai încrederea și suportul membrilor familiei. Pe de altă parte, conflictele personale și stresul pot să apară când te aștepți mai puțin, punând în pericol atât relațiile de familie, cât și afacerea.

Dar ce-ar fi dacă ți-am spune că există un mod de a transforma aceste provocări în oportunități?La evenimentul nostru, nu vei găsi doar teorie și povești de succes lustruite. Vei întâlni oameni reali, cu sfaturi practice și experiențe autentice, care te vor ajuta să transformi aceste provocări în adevărate oportunități.

Într- o singură zi, vei avea șansa să te conectezi cu experți și antreprenori care au transformat tensiunile și provocările în combustibil pentru succes. Vei pleca nu doar cu idei noi, ci și cu conexiuni valoroase care te vor ajuta să îți îmbunătățești afacerea și viața de familie.

Dacă ești gata să treci de la stadiul de “supraviețuire” la cel de “înflorire” în afacerea ta de familie, te așteptăm la eveniment să schimbăm ”jocul” împreună.

DEVOS 11

Evenimentul Premium de Business Networking

Transformă provocările afacerilor în familie într-o mină de aur!

Ești antreprenor și simți că ai familia la birou sau biroul în familie? Atunci știi că lucrurile pot deveni… complicate.

A conduce o afacere de familie poate fi ca un roller-coaster emoțional. Pe de o parte, ai încrederea și suportul membrilor familiei. Pe de altă parte, conflictele personale și stresul pot să apară când te aștepți mai puțin, punând în pericol atât relațiile de familie, cât și afacerea.

Dar ce-ar fi dacă ți-am spune că există un mod de a transforma aceste provocări în oportunități?La evenimentul nostru, nu vei găsi doar teorie și povești de succes lustruite. Vei întâlni oameni reali, cu sfaturi practice și experiențe autentice, care te vor ajuta să transformi aceste provocări în adevărate oportunități.

Într- o singură zi, vei avea șansa să te conectezi cu experți și antreprenori care au transformat tensiunile și provocările în combustibil pentru succes. Vei pleca nu doar cu idei noi, ci și cu conexiuni valoroase care te vor ajuta să îți îmbunătățești afacerea și viața de familie.

Dacă ești gata să treci de la stadiul de “supraviețuire” la cel de “înflorire” în afacerea ta de familie, te așteptăm la eveniment să schimbăm ”jocul” împreună.

De ce să participi la DEVOS 11?

Conexiuni valoroase cu alți antreprenori – vei avea ocazia să îți extinzi rețeaua cu persoane care trec prin aceleași provocări ca tine, deschizând ușa pentru parteneriate strategice și oportunități de afaceri pe care nu le-ai fi avut altfel

Înțelegi dinamica afacerilor în familie: astfel vei putea evita capcanele comune care pot duce la conflicte în familie și, implicit, la eșecul afacerii.

Perspective practice de la experți – vei primi sfaturi care pot fi aplicate imediat în afacerea ta, nu doar teorie abstractă

Pe lângă degustarea a celor mai rafinate vinuri de pe piață, ai șansa să câștigi și la tombola organizată de partenerii noștri (premii de peste 4000 de euro)

Pe lângă momentul educațional principal, alți 3 antreprenori importanți (împreună cu soțiile lor) vor susține intervenții pe tema evenimentului într-un panel de discuție

Strategii de echilibrare a vieții profesionale cu cea personală: Vei învăța cum să îți păstrezi sănătatea emoțională și relațiile de familie în timp ce îți crești afacerea, ceea ce este esențial pentru succesul pe termen lung.

De ce să participi la DEVOS 11?

Conexiuni valoroase cu alți antreprenori – vei avea ocazia să îți extinzi rețeaua cu persoane care trec prin aceleași provocări ca tine, deschizând ușa pentru parteneriate strategice și oportunități de afaceri pe care nu le-ai fi avut altfel

Înțelegi dinamica afacerilor în familie: astfel vei putea evita capcanele comune care pot duce la conflicte în familie și, implicit, la eșecul afacerii.

Perspective practice de la experți – vei primi sfaturi care pot fi aplicate imediat în afacerea ta, nu doar teorie abstractă

Pe lângă degustarea a celor mai rafinate vinuri de pe piață, ai șansa să câștigi și la tombola organizată de partenerii noștri (premii de peste 4000 de euro)

Pe lângă momentul educațional principal, alți 3 antreprenori importanți (împreună cu soțiile lor) vor susține intervenții pe tema evenimentului într-un panel de discuție

Strategii de echilibrare a vieții profesionale cu cea personală: Vei învăța cum să îți păstrezi sănătatea emoțională și relațiile de familie în timp ce îți crești afacerea, ceea ce este esențial pentru succesul pe termen lung.

PROTAGONIȘTII EVENIMENTULUI

Adrian Ploscaru - keynote speaker

Zoltan Veres- keynote speaker

Misiunea lui Adi Ploscaru este să ajute antreprenorii să crească și să finanțeze sănătos afacerile. În cei aproape 20 de ani petrecuți în domeniile financiar-bancar, consultanță financiară și training pentru IMM-uri, Adi a lucrat cu câteva sute de companii din industrii diferite. El cunoaște îndeaproape atât finanțatorii, cât și provocările cu care se pot confrunta antreprenorii și managerii din România.
 
Adi ajută antreprenorii să ajungă la un nivel de înțelegere reală a modului în care funcționează financiar afacerea, cum pot obține și gestiona eficient resursele de care au nevoie în procesul dezvoltării companiilor lor.
Împreună transformă fiecare “nu știu”, “nu am cum”, “nu am timp să mă ocup” într-o oportunitate de a se conecta cu adevăratul potențial de creștere al afacerilor pe care le conduc.

Zoltan Veres este certificat în sistemul SixSeconds și prezent pe piața de dezvoltare personală din România din anul 2015.
A ajuns lider de piață prin peste 1000 de evenimente online și în sală, cursuri, traininguri, workshopuri și prezentări dedicate promovării și dezvoltării inteligenței emoționale.

Îi învață pe oameni să înțeleagă mai bine „matematica” emoțiilor și modul în care inteligența emoțională îi ajută să fie mai performanți, să construiască relații mai bune, să se înțeleagă și să se transforme mult mai ușor și mai eficient.

Este cel mai popular autor de cursuri pe platforma Upriserz si mentor pentru antreprenorii din cadrul bizz.club Romania.În 2023 a lansat cartea „Capcanele autosabotării” care conține un model de lucru cu tine prin care poți transforma subconștientul tău în cel mai puternic aliat.

PROTAGONIȘTII EVENIMENTULUI

Adrian Ploscaru - keynote speaker

Zoltan Veres- keynote speaker

Misiunea lui Adi Ploscaru este să ajute antreprenorii să crească și să finanțeze sănătos afacerile. În cei aproape 20 de ani petrecuți în domeniile financiar-bancar, consultanță financiară și training pentru IMM-uri, Adi a lucrat cu câteva sute de companii din industrii diferite. El cunoaște îndeaproape atât finanțatorii, cât și provocările cu care se pot confrunta antreprenorii și managerii din România.
 
Adi ajută antreprenorii să ajungă la un nivel de înțelegere reală a modului în care funcționează financiar afacerea, cum pot obține și gestiona eficient resursele de care au nevoie în procesul dezvoltării companiilor lor.
Împreună transformă fiecare “nu știu”, “nu am cum”, “nu am timp să mă ocup” într-o oportunitate de a se conecta cu adevăratul potențial de creștere al afacerilor pe care le conduc.

Zoltan Veres este certificat în sistemul SixSeconds și prezent pe piața de dezvoltare personală din România din anul 2015.
A ajuns lider de piață prin peste 1000 de evenimente online și în sală, cursuri, traininguri, workshopuri și prezentări dedicate promovării și dezvoltării inteligenței emoționale.

Îi învață pe oameni să înțeleagă mai bine „matematica” emoțiilor și modul în care inteligența emoțională îi ajută să fie mai performanți, să construiască relații mai bune, să se înțeleagă și să se transforme mult mai ușor și mai eficient.

Este cel mai popular autor de cursuri pe platforma Upriserz si mentor pentru antreprenorii din cadrul bizz.club Romania.

În 2023 a lansat cartea „Capcanele autosabotării” care conține un model de lucru cu tine prin care poți transforma subconștientul tău în cel mai puternic aliat.

Va discuta, împreună cu Camelia Bara, partenera sa, despre “Cum menții echilibrul între relația de cuplu și business”. Vor povesti despre echilibrul între relația de cuplu și business, despre ce înseamnă să stabilești limite clare între viața personală și cea profesională, precum și despre gestionarea eficientă a timpului care contribuie la menținerea armoniei în relație.

Tiberiu Stoian

Tiberiu Stoian are o experiență de 25 de Ani ca antreprenor în serie și business angel, cu investiții majore în industria producătoare de ambalaje biodegradabile, IT, turism și imobiliare. Poveștile sale de succes au început într-o cameră de cămin a Universității ”Al. I . Cuza” din Iași, cu înființarea Artis Design, un mic copy center care s-a transformat rapid într-o rețea de 17 magazine de birotică în tot atâtea județe ale țării.
 
Fondarea Fabricii de Ambalaje EXONIA evaluată astăzi la peste 30 M €, i-a adus recunoașterea de lider al industriei prelucrătoare de ambalaje biodegradabile din hârtie, companie considerată recent de unii analiști ca fiind ”unicornul” industriei de profil din Romania.

Ciprian Otea

Ciprian Otea este fondatorul și CEO-ul companiei ieșene MISAVAN – o afacere cu capital 100% românesc, ajunsă acum la al 23-lea an de activitate, o cifra de afaceri de aprox 29 mil de euro si aproape 400 de locuri de munca create. Este o persoană cu spirit antreprenorial, gândire analitică și deschisă oportunităților de afaceri, pasionat de inovare și tehnologizare, cu o orientare aproape obsesivă spre calitate și diferențiere.
În cadrul companiei Misavan, Ciprian Otea se ocupă de crearea și implementarea viziunii, misiunii și direcției strategice a organizației, precum și de inovarea continuă și investiții.
 
Totodată, conduce și evaluează activitatea echipei de top management, reprezintă organizația pentru responsabilitatea asociațiilor profesionale, menține relațiile de business cu partenerii de afaceri, și recrutează persoane pentru echipa de top management.
 

Adrian Sorin Mihalache

Părintele Sorin Adrian Mihalache este licenţiat în matematică şi teologie, a absolvit cursuri de master în psihologie, filosofie, teologie şi fizică teoretică, iar din anul 2010 este doctor în Filozofie al Universităţii „Al. I. Cuza” din Iaşi, cu teza „Dimensiunea cosmică a persoanei”, sub îndrumarea prof. univ. dr. Ştefan Afloroaei.

Este cadru didactic la Facultatea de Teologie Ortodoxă din Iaşi, editor executiv al „Journal for Interdisciplinary Research on Religion and Science”, editat de Centrul de Cercetare Interdisciplinară Avansată în Religie şi Ştiinţă al Universităţii „Al. I. Cuza” Iaşi, coordonator al Centrului de Studii Interdisciplinare în Religie şi Ştiinţă al Fundaţiei „Solidaritate şi Speranţă”, fiind implicat şi în alte proiecte şi activităţi cu specific interdisciplinar.

Pe 6 noiembrie, la DEVOS 11 va vorbi despre echilibru în familie din punct de vedere duhovnicesc.

Călin Iepure

Călin Iepure este antreprenor, Trainer, Speaker, Facilitator & Autor.

Astăzi Călin coordonează cea mai cunoscută organizație de Business Networking din România – bizz.club. Este totodată fondator al mai multor startup-uri cu influență în sfera educațională: SELLification – The PROFESSIONAL’s Selling Game și De vorbă cu Antreprenorii – Platformă online de dezvoltare antreprenorială.

Motto-ul lui Călin este ” Secretul succesului în viață este să fii pregătit atunci când a venit timpul.”

 

Raluca Munteanu

Raluca Munteanu este o prezență dinamică în lumea afacerilor și a educației, cu peste 10 ani de experiență în vânzări și comunicare. Licențiată în Economie și Administrarea Afacerilor de la Universitatea Al. Ioan Cuza din Iași, Raluca a aprofundat și studiile în domeniul Psihologiei și Științelor Educației la aceeași instituție. Cu un parcurs profesional divers, care include domenii precum auto, management financiar și media, Raluca a rămas constant pasionată de vânzări și comunicare.  Raluca va fi moderatoarea evenimentului de pe 6.11.
 

Magda Moga

Magda Moga – antreprenor din anul 2014, membru BIZZCLUB Iași, consilier de dezvoltare personală și realizator de emisiuni educative la TerranovaTV și TeleM, pasionată de comunicare eficientă, consideră că suntem cu toții interconectacți și merităm iubire, apreciere si susținere necondiționate.
Caută mereu oportunități de creștere și valorizare reciprocă și consideră că iertarea este cel mai bun medicament. Magda va modera secțiunea de interviuri din panel.

Mihaela Otea

De profesie Medic primar, Mihaela Otea conduce echipa de Resurse Umane a companiei Misavan. Alături de soțul ei, Mihaela Otea susține misiunea și viziunea companiei și cultivă cultura organizationala de tip “learning culture”, în central căreia stă angajatul, pentru care Misavan depune toate eforturile necesare să îl ajute să se dezvolte. Spirit creativ și iubitor de frumos, Mihaela contribuie zi de zi la crearea în Misavan a unui mediu de lucru prietenos, bazat pe sinceritate și umanitate, orientat spre învățare continuă, colegialitate și performanță.

 

Nadia Stoian

Nadia Stoian a luat contact cu mediul românesc de business încă din perioada studenţiei, când şi-a propus să câştige experienţă intraprenorială în companii de top. De 16 ani contribuie la dezvoltarea Fabricii de Ambalaje EXONIA prin implementarea procedurilor de eficientizare a operaţiunilor comerciale, logistice şi de producţie ale acesteia.

Camelia Bara

Camelia Bara este specializată în psihologia feminină și feminitate, lucrând cu femei pentru dezvoltarea feminității din anul 2010, atât online cât și în săli de curs.
Fiind trainer acreditat și absolventă a Facultății de Psihologie, este un susținător puternic al dezvoltării feminității și încurajează femeile să-și exprime feminitatea cu încredere.
Camelia a creat cursurile online Călătoria Femeii și Fațetele Feminității, cursuri unice în România, la care au participat peste 3000 de femei în ultimii ani.
Promovează puterea, frumusețea și unicitatea feminină și învață femeile să preia controlul asupra vieților lor și să își scrie propria poveste.
Face asta printr-o combinație unică a științei psihologiei cu cea a științelor ezoterice.
 

Ana-Maria Mircea

Ana Maria este antreprenor cu apetit pentru Bon Appétit, Business Mentor, investitor și proprietar al francizei Bizz Club Buzău.

Implicată de 13 ani în afaceri de familie, cu simț înnăscut și educată în afaceri din industria cărnii, cu un deosebit respect pentru tradiție și produsele tradiționale din carne, a trecut la următorul nivel fiind fondatoarea brandului DACIA Romanian Dining, aducând pe piață cel mai inovativ concept de restaurant românesc.

Prin afacerile sale a reușit să obțină o cifră de afaceri de 6 milioane de euro, implicându-se activ în toate proiectele sale și reușind cu succes să îmbine pasiunea pentru afaceri cu dragostea pentru cultura și tradiția românească.

 

Răzvan Leu

Răzvan Leu este Antreprenor și Business Mentor, investitor și fondator al Bizz Club Buzău, precum și asociat la Dacia Romanian Dining.

Născut și educat într-un mediu de afaceri, în 1991, părinții săi au pus bazele unei afaceri de familie în domeniul băuturilor alcoolice, având șansa de a-și dezvolta spiritul antreprenorial încă din copilărie.

La doar 23 de ani, în 2009, Răzvan a pus bazele unei companii destinate extragerii, producției și comercializării rocilor de construcție. Doi ani mai târziu, s-a extins și a demarat o nouă companie, Stație de asfalt și betoane, care s-a bucurat de un real succes executând lucrări de anvergură pe întreaga rază a județului Buzău.  A încheiat anul precedent cu o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro, proveniți din afaceri de familie și investiții.

Ce câștigi dacă participi
  • Beneficiezi de un context de networking facilitat, în care ai posibilitatea să faci schimb de idei și cărți de vizită
  • Beneficiezi de momente educaționale de top
  • Beneficiezi de șansa de a cunoaște potențiali parteneri de business
  • Beneficiezi de șansa de a te deconecta de la haosul cotidian
  • Beneficiezi de șansa de a câștiga premii consistente oferite de partenerii noștri
Ce pierzi dacă nu participi
  • Pierzi șansa de a lua parte la o experiență inedită de socializare de business, educație și relaxare
  • Pierzi șansa de a te deconecta pentru câteva ore de stresul de zi cu zi
  • Pierzi șansa de a întâlni oameni de business cu care poți colabora ulterior
  • Pierzi oportunitatea a asista la momente educaționale de top
  • Pierzi șansa de a te bucura de o experiență de care să-ți amintești și peste timp
Ce câștigi dacă participi
  • Beneficiezi de un context de networking facilitat, în care ai posibilitatea să faci schimb de idei și cărți de vizită
  • Beneficiezi de momente educaționale de top
  • Beneficiezi de șansa de a cunoaște potențiali parteneri de business
  • Beneficiezi de șansa de a te deconecta de la haosul cotidian
  • Beneficiezi de șansa de a câștiga premii consistente oferite de partenerii noștri
Ce pierzi dacă nu participi
  • Pierzi șansa de a lua parte la o experiență inedită de socializare de business, educație și relaxare
  • Pierzi șansa de a te deconecta pentru câteva ore de stresul de zi cu zi
  • Pierzi șansa de a întâlni oameni de business cu care poți colabora ulterior
  • Pierzi oportunitatea a asista la momente educaționale de top
  • Pierzi șansa de a te bucura de o experiență de care să-ți amintești și peste timp
Evenimentul începe în:
14:30
Check-in participanți
Accesul se face începând cu ora 14:30
15:00
Deschiderea evenimentului
Se prezintă agenda întâlnirii, speakerii, premiile oferite la tombolă și partenerii evenimentului
15:15
Moment Zoltan Veres & Camelia Bara
Zoltan Veres va discuta, împreună cu Camelia Bara, iubita sa, despre "Cum menții echilibrul între relația de cuplu și business". Vor povesti despre echilibrul între relația de cuplu și business, despre ce înseamnă să stabilești limite clare între viața personală și cea profesională, precum și despre gestionarea eficientă a timpului care contribuie la menținerea armoniei în relație.
16:05
Jocul de networking facilitat
Joc de networking facilitat de Călin Iepure
16:30
Moment Adi Ploscaru
"Echilibrul financiar într-un business în familie" - Adi va dezvălui strategiile financiare esențiale pentru a asigura stabilitatea și creșterea afacerii tale de familie.
17:20
Business Cocktail
Finger food & Coffee, Break & Wine & Networking
18:00
Moment Sorin Mihalche
Echilibru duhovnicesc în familia de antreprenori" - Sorin va aborda importanța echilibrului spiritual în viața ta și în afacerea de familie.
18:50
Dezbaterea – interviu a antreprenorilor locali
Nadia și Tiberiu Stoian de la EXONIA®, Mihaela și Ciprian Otea de la Misavan®, Ana Maria Mircea și Răzvan Leu - francizați BIZZ.CLUB Buzău, precum și asociați în Dacia Romanian Dining
19:45
Moment bizz.club Iași
20:20
Tombola organizată de partenerii noștri
Premii în valoare de peste 4000 de euro
20:20 – 22:00
Cina V.I.P
Cina & networking cu invitații
20:20 – 22:00
Spor la networking, schimb de idei și cărți de vizită
Ediții anterioare

Galerie foto

Ce spun cei care au participat la evenimentele noastre

Ne dezvoltăm împreună

Ce îți oferă DEVOS

Proprietari de afaceri și manageri de companii din peste 50 de domenii de activitate se vor reuni pentru a se cunoaște, pentru a stabili parteneriate, pentru inspirație și idei inedite, plus momente de evadare din cotidian, într-o atmosferă deosebită.

Iată cum va arăta în cifre evenimentul DEVOS 10:

0+
Antreprenori
0+
Domenii de activitate
0
Minute de inspirație
0
Minute networking

Parteneri media

Branduri partenere

Comunități suport

Parteneri expozanți DEVOS Trade Show

Locație: Agora Events

bis, Șos. Nicolina 115, Iași 707317

Agora Events

bis, Șos. Nicolina 115, Iași 707317

Networker Regular

327lei
  • Acces keynote speech Zoltan Veres
  • Acces keynote speech Adrian Ploscaru
  • Acces la sesiunea de business networking
  • Acces Coffee Break + Degustare de vinuri
  • Participare la tombola (premii de peste 4000 de euro)
Cumpără bilet

Networker VIP

doar 20 de bilete disponibile
697lei
  • Loc în primul rând
  • Acces Keynote Speech
  • Acces la sesiunea de business networking
  • Acces Coffee Break + Degustare de vinuri
  • Participare la tombola (premii de peste 4000 de euro)
  • 𝙄𝙣𝙨𝙚𝙧𝙖𝙧𝙚 𝙢𝙖𝙩𝙚𝙧𝙞𝙖𝙡𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙢𝙤 î𝙣 𝙢𝙖𝙥𝙖 𝙚𝙫𝙚𝙣𝙞𝙢𝙚𝙣𝙩𝙪𝙡𝙪𝙞
  • 𝙍𝙤𝙡𝙡𝙪𝙥 î𝙣 𝙨𝙖𝙡ă
  • 𝙉𝙚𝙩𝙬𝙤𝙧𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙥𝙧𝙞𝙫𝙖𝙩
  • 𝘼𝙘𝙘𝙚𝙨 𝙘𝙞𝙣𝙖 𝙥𝙧𝙞𝙫𝙖𝙩ă
  • 𝘼𝙘𝙘𝙚𝙨 𝙥𝙧𝙚𝙛𝙚𝙧𝙚𝙣ț𝙞𝙖𝙡 𝙚𝙙𝙪.𝙙𝙚𝙫𝙤𝙨.𝙧𝙤
  • 𝘼𝙘𝙘𝙚𝙨 𝙘𝙪𝙧𝙨 𝙤𝙣𝙡𝙞𝙣𝙚 𝘾𝙤𝙨𝙢𝙞𝙣 𝘿𝙖𝙧𝙖𝙗𝙖𝙣: 𝘾𝙪𝙢 𝙨ă 𝙘𝙧𝙚𝙚𝙯𝙞 𝙤 𝙘𝙖𝙢𝙥𝙖𝙣𝙞𝙚 𝙙𝙚 𝙢𝙖𝙧𝙠𝙚𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙫𝙞𝙣𝙙𝙚
  • 𝘼𝙘𝙘𝙚𝙨 𝙘𝙪𝙧𝙨 𝙤𝙣𝙡𝙞𝙣𝙚 𝘼𝙙𝙧𝙞𝙖𝙣 𝘾𝙞𝙤𝙧𝙤𝙞𝙖𝙣𝙪: 𝙑𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙘𝙪 𝙨𝙪𝙘𝙘𝙚𝙨 𝙥𝙚 𝙩𝙞𝙢𝙥 𝙙𝙚 𝙘𝙧𝙞𝙯ă
  • 𝘼𝙘𝙘𝙚𝙨 𝙢𝙤𝙙𝙚𝙡 𝙙𝙚 𝙖𝙪𝙩𝙤𝙘𝙤𝙖𝙘𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙕𝙤𝙡𝙩𝙖𝙣 𝙑𝙚𝙧𝙚𝙨
  • 𝘼𝙘𝙘𝙚𝙨 𝙘𝙪𝙧𝙨 𝙤𝙣𝙡𝙞𝙣𝙚 𝘼𝙙𝙞 𝙋𝙡𝙤𝙨𝙘𝙖𝙧𝙪: 𝙁𝙞𝙣𝙖𝙣ț𝙚𝙡𝙚 𝙖𝙛𝙖𝙘𝙚𝙧𝙞𝙞 𝙩𝙖𝙡𝙚 𝙙𝙚 𝙨𝙪𝙘𝙘𝙚𝙨
Cumpără bilet

Networker PRO Regular

527lei
  • Acces keynote speech Zoltan Veres
  • Acces keynote speech Adrian Ploscaru
  • Acces la sesiunea de business networking
  • Acces Coffee Break + Degustare de vinuri
  • Participare la tombola (premii de peste 4000 de euro)
  • 𝙄𝙣𝙨𝙚𝙧𝙖𝙧𝙚 𝙢𝙖𝙩𝙚𝙧𝙞𝙖𝙡𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙢𝙤 î𝙣 𝙢𝙖𝙥𝙖 𝙚𝙫𝙚𝙣𝙞𝙢𝙚𝙣𝙩𝙪𝙡𝙪𝙞
  • 𝙍𝙤𝙡𝙡𝙪𝙥 î𝙣 𝙨𝙖𝙡ă
Cumpără bilet

Family Networker REGULAR (2 bilete)

654lei
  • Participă împreună cu soțul / soția și pe lângă beneficiile standard primești:
  • 𝘼𝙘𝙘𝙚𝙨 𝙘𝙪𝙧𝙨 𝙤𝙣𝙡𝙞𝙣𝙚 𝘼𝙙𝙞 𝙋𝙡𝙤𝙨𝙘𝙖𝙧𝙪
  • 𝘼𝙘𝙘𝙚𝙨 𝙢𝙤𝙙𝙚𝙡 𝙙𝙚 𝙖𝙪𝙩𝙤𝙘𝙤𝙖𝙘𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙕𝙤𝙡𝙩𝙖𝙣 𝙑𝙚𝙧𝙚𝙨
  • 𝘼𝙘𝙘𝙚𝙨 𝙘𝙪𝙧𝙨 𝙖𝙪𝙙𝙞𝙤 𝙕𝙤𝙡𝙩𝙖𝙣 𝙑𝙚𝙧𝙚𝙨
  • 𝘼𝙘𝙘𝙚𝙨 𝙘𝙪𝙧𝙨 𝙤𝙣𝙡𝙞𝙣𝙚 𝘾𝙤𝙨𝙢𝙞𝙣 𝘿𝙖𝙧𝙖𝙗𝙖𝙣
  • 𝘼𝙘𝙘𝙚𝙨 𝙘𝙪𝙧𝙨 𝙤𝙣𝙡𝙞𝙣𝙚 𝘼𝙙𝙧𝙞𝙖𝙣 𝘾𝙞𝙤𝙧𝙤𝙞𝙖𝙣𝙪
Cumpără bilet