Adrian este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer în companii precum: Orange, Sony Ericsson, Intel Corporation. Nu mai este 50% corporatist, 50% antreprenor, ci este 100% antreprenor. Face doar ceea ce îi place la propria companie de training, adica training și consultanță în vânzări. Mai nou îi place să scrie. Adrian a scris o carte de vânzări “Vând orice, oricând, oricui. Ce contează cu adevărat în vânzările B2B?” și este coordonatorul cărților “Povești nemuritoare de vânzări” și Vânzări 2.0. Punct și de la capăt” o colecție de experiențe trăite de vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu vânzările.
10:00-11:30 – Modul I
11:30-12:00 – Coffee Break
12:00-13:30 – Modul II
13:30-14:30 – Pauza de prânz
14:30 – 16:00 – Modul III
16:00-16:30 – Coffee break 2
16:30-18:00 – Modul IV
✅ Prezentarea conceptelor, tacticilor și tehnicilor de vânzări cu exemple din practică
✅ Discuții libere și aplicate cu implicarea participanților
✅ Studii de caz și jocuri aplicative
✅Exerciții practice cu testarea tehnicilor, jocuri de rol
Acest workshop se adresează proprietarilor de afaceri mici si mijlocii, managerilor generali, directorilor de vânzari și marketing, oamenilor de vânzări care își doresc evoluție în carieră și rezultate superioare.
Strategia de vânzări pentru restul anului
(piața, direcții de dezvoltare, instrumente și acțiuni recomandate,
canale de vânzări, evoluție headcount, proiecție venituri, dezvoltare oameni)
Ce tactici să folosești pentru a-ți atinge obiectivele de vânzări
(Afli tactici pe care vânzătorii cu rezultate le folosesc pentru a-și atinge obiectivele)
Cum să adaptezi elevator pitch-ul în noul obișnuit
(Există o structură simplă; lucru memorabil, cârlig, cerere. Ce se schimbă fundamental e partea de cerere)
Cum câștigi ”Jocul Vânzării”
(indiciu: e atunci când amandoi căștigați, atunci când finalul e win-win, când rezultă o relație pe termen lung)